تولد منو حمید
خاطرات من

امروز تولد حمید بود....

و فردا تولد منه البته به روایتی(که حمید اینو میدونه...........)

خودش ساعتایه 10صبح مسیج داد یه چیزایی تو مایه های اینکه منتظره بهش تبریک بگم و...

ولی من همون موقع پاکش کردم و جواب ندادم(کاش پاک نمیکردم و شعرش رو براتون مینوشتم.....)

ولی خودمونیم ها دلم گرفته بود و هوایی شده بودم جوابشو بدم یعنی حداقل تولدشو تبریک بگم......

فکر میکنم دیگه خیلی کلافه شده از اینکه جوابشو نمیدم......

اخه هر چی پیام میده و زنگ میزنه جوایشو نمیدم........

تازه الان میترسه و هر دفعه با یه خط زنگ میزنه و مسیج میده.......منتظره برم دانشگاه....اون موقع فکر نکنم ول کن بشه.......

اخه بهش چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اون هیچ حرفی رو قبول نمیکنه اون فقط بلده بگه:"تو چیکار داری من تو رو بدست میارم.من جلو همه وامیستم.من من من........"

اما وقتی مامانم ردش کرد هیچکار نتونست بکنه...

ولی بازم میگه "من دست بردار نیستم صد دفعه هم مامانت منو بیرون کنه بازم میام.اینقدر میام تا بدستت بیارم...."(اینا دقیقآ حرفایه خوشه همیشه تو گوشمه.......)اما من میدونم صد دفعه هم بیاد فایده نداره........

اخه من چطوری به این همه اعتماد و اطمینان میتونم بفهمون که فایده نداره دست بردار....اون مطمئنه که به هم میرسیم....تو ایمیل هاش پایینش مینویسه:شوهرت حمید

پس همین بهتر که جوابشو ندم................

چند روز پیشم اس داد که:سمت خدا رو ببین!!!!!!!!!!!!

اولش خندم گرفت و بی خیال شدم چون داشتم یه سریال شبکه ی تهران میدیدم...

ولی وسوسه شدم گفتم بذار ببینم چی میگه؟؟!!!!

زدم 3 اقای قرائتی بود ولی صدای شبکه 3 قطع بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

همه کانال ها درست بود ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خلاصه نفهمیدم چی میگفته و قضیه چی بود!!!!!!!!

حالا اگه کسی دیده بهم بگه اصل موضوعش چی بود؟؟؟؟؟

خداییش دلم واسش تنگ شده الانم داشتم ایمیل هاشو میخوندم....دلم گرفت.....

خدایا کمکم کن.........

یعنی بلآخره چه بلایی قراره سر من بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایاااااااااااااااااااااااااا

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, :: 23:16 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 171
بازدید ماه : 167
بازدید کل : 30435
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس